Garantie & Klachten
Garantie
Op alle HOT&TOT horloges geven wij minimaal 1 jaar garantie. Bij de luxe ROYALS collectie krijg je 2 jaar garantie. Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling stuk gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij zorg dragen voor reparatie of vervanging. De garantie geldt niet op houten onderdelen en glaswerk. Onze producten zijn gemaakt van natuurlijke, houten materialen die kwetsbaarder zijn dan metalen producten. Wees dus altijd extra voorzichtig met je houten horloge of zonnebril!
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hottot.nl. We komen er dan altijd wel samen uit, want wij willen alleen maar tevreden klanten. Leidt dit toch niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Op alle HOT&TOT horloges geven wij minimaal 1 jaar garantie. Bij de luxe ROYALS collectie krijg je 2 jaar garantie. Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling stuk gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij zorg dragen voor reparatie of vervanging. De garantie geldt niet op houten onderdelen en glaswerk. Onze producten zijn gemaakt van natuurlijke, houten materialen die kwetsbaarder zijn dan metalen producten. Wees dus altijd extra voorzichtig met je houten horloge of zonnebril!
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hottot.nl. We komen er dan altijd wel samen uit, want wij willen alleen maar tevreden klanten. Leidt dit toch niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.